6-10 Dag 22 Giarre

6 oktober 2022 - Giarre, Italië

Donderdag.

Een nieuwe dag. Ben benieuwd wat er vandaag gebeurd. Heb vannacht gedroomd dat we de auto van onze gastheer mochten gebruiken en deze ook in elkaar hadden gereden. Dus werd ik wakker met een gevoel van “ het kan altijd erger”

Wat een genot is internet en vertaalprogramma’s en al die moderne ondersteuning toch.

We hebben 40 jaar geleden ook zulke problemen gehad met  de auto in Spanje en toen was het een veel ergere rompslomp. Qua  taal en regelen. Nu is het eerder relaxte spanning En “we zien wel”

Vanmorgen met de hulp van Daniele onze gastheer de BRT ( Lees DHL)  en de garage gebeld.  En om 12 uur zal Flavio de monteur het pakket ophalen.

Dan is het alleen nog de vraag of het de goeie ventilator is. Als dat zo is dan is de auto zaterdag waarschijnlijk klaar.

OPLUCHTING!

En zo vliegen we van de ene emotie in de andere. En met de nodige espresso kan mijn hart ritme het allemaal goed hèndele

Theo houdt nog een slag om de arm ‘s morgens. ( als het maar past).

We zouden het in de loop van de dag horen. Maar tot op heden nog niks vernomen. In elk geval is het pakketje nu in de Peugeot garage en we blijven geduldig genieten. Onder toezicht van Boss de hond.

De Etna blijft rustig. Hoewel ik vannacht even aan een aardbeving dacht toen er een exceptioneel vervoer door de smalle straat kwam. Wat een lawaai en alles trilde! Maar ik was gerustgesteld toen ik de oranje zwaailichten zag.

Ik ga vanavond koken. Vlis en boontjes. En dan denken we aan onze biljart vrienden en het andere feestje in Geldrop.

Proost mensen. We nemen er eentje op jullie !

1. Gerrie:
    6 oktober 2022
    Wij nemen er eentje extra op jullie, proost
  2. Piet Swartjes:
    6 oktober 2022
    🤞👍proost en smakelijk alvast .
    Hopelijk komt het snel goed met de auto.
    Groetjes Piet
  3. Peter Toonen Dekkers:
    7 oktober 2022
    Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Spannende tijden. Hopelijk gaat alles lukken met de auto en kunnen jullie in het weekend aan de terugreis beginnen. Succes. Groetjes.
  4. Helma Toonen Dekkers Peeters:
    7 oktober 2022
    Ja, het is een achtbaan. Maar heli’s mooi weer en we proberen toch te genieten van de extra vakantie