Het giet oan!!

24 oktober 2016 - Maastricht, Nederland

Hoi Allemaal,

Ben nu met mijn laatste nachtdienst bezig en over twee dagen begint de vakantie weer.

Kaapverdië

Het is nu al een avontuur want we hebben nog geen visum, volgens de kenners mag dit geen probleem zijn op de luchthaven, dus daar gaan we dan maar van uit.

Anders is Senegal zo gevonden zegt Theo want dat ligt aan de overkant van het water.

Deze keer geen auto huren maar eilandje hoppen.

Ik hoop dat jullie weer mee willen genieten en wij weer voor een paar warme uurtjes zullen zorgen in de Nederlandse kou.

Enjoy

1. Trees Peeters:
    24 oktober 2016
    Geweldig dat ik weer mee mag genieten. Een heel fijne reis voor jullie,met veel nieuwe indrukken.Genieten maar. xx
  2. Ron Peeters:
    24 oktober 2016
    Even gekeken waar de eilanden ook al weer lagen. Mooi. Fijne vakantie en kom alek trük.
    Ron
  3. Gerrie:
    24 oktober 2016
    als Theo dat zegt, dat neem maar aan dat het klopt, lekker meegenieten van de mooie verhalen en foto`s, moet samen en zelf ook meer op de foto`s komen staan
  4. Ilonka:
    24 oktober 2016
    Ja, ik moest ook even opzoeken waar het lag. Heel veel plezier! Ik ga zeker weer met jullie meegenieten. Leuk!
  5. Gaby:
    24 oktober 2016
    Goede reis en veel plezier samen!
  6. Trees Peeters:
    25 oktober 2016
    Hiepperdepiep hoera tramelietramela,hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag een fijn dag gewenst maak er een mooi feestje van xxxxxxxxxx
  7. Peter Toonen Dekkers:
    25 oktober 2016
    Hoi Theo en Helma,
    Ik wens jullie heel veel plezier met het komende avontuur op Kaapverdié.
  8. Menno:
    26 oktober 2016
    Dit jaar toch wel uniek Helma, dat je je verjaardag in Nederland (sterker nog.. in Geldrop) hebt gevierd ;)
    En met jullie keuze voor Kaapverdië, en niet Australië, missen jullie de gelegenheid te kunnen zeggen dat Koning Willem Alexander en Koningin Maxima in jullie kielzog een bezoek brengen aan Australië... ;) ;)