Nog drie dagen

2 mei 2015 - Geldrop, Nederland

We gaan weer los! Nog drie drukke dagen voor we vertrekken. Vandaag staat het poetsen en pakken op de agenda. En morgen een biljarttoernooitje in de Clown. Maandag een zware dag waar ik mijn afscheid neem op de meldkamer in Eindhoven.
Ik begin na de vakantie in Venlo op de Meldkamer. Hoewel ik hier zelf voor heb gekozen vind ik het toch heel erg om ,na 17 jaar ,van mijn lieve collega's en vrienden afscheid te moeten nemen.
Deze vakantie wordt dus even resetten en opladen voor de nieuwe uitdaging in Venlo. ( maar zeker geen control-alt-delete wat mijn collega's aangaat)
Maar genoeg over het werk. Vakantietijd is aangebroken. Voor iedereen die mij wil volgen gelieve zich hieronder aan te melden. Dan krijg je automatisch een mailtje als ik wat geschreven heb. Af en toe zal ik het op FB delen. Maar aanmelden is gemakkelijker. Tot dinsdag.

1. Lies Gosens:
    2 mei 2015
    Martien en ik wensen jullie een heeeeeeele fijne vakantie en we gaan jullie graag volgen !
  2. Ivonne Heijlen:
    2 mei 2015
    Veel plezier in Canada!! Geniet van alles.
  3. Ron Peeters:
    2 mei 2015
    Voor jou en Theo heel veel plezier in Canada. Een mooi land om te ontdekken.
    Kom alek truk. Geniet!!!
  4. Francine:
    Fijne vakantie
  5. Trees Peeters:
    hoi Helma
    veel veranderingen lees ik geniet van jullie vakantie en na de vakantie ECHT even bij praten Trees
  6. Helma Peeters:
    Bedankt allemaal. En ja Trees na de vakantie zeker
  7. Gerda:
    Helma,
    Hele fijne vakantie. Geniet ervan! Je hebt het verdient!
  8. Anneke Peeters:
    2 mei 2015
    Terug naar je Limburgse roots via Canada. Er zijn grotere omwegen.
    Jij neemt Eindhoven gewoon mee in je rugzak en Venlo past er ook nog bij.
    Geniet van je vakantie samen met Theo en een goede start op de nieuwe werkplek.
  9. Annie Hanssen-Beelen:
    2 mei 2015
    Ik ben erg benieuwd hoe jullie reis in Canada verloopt en waar jullie allemaal naar toe gaan. Een reis naar Canada staat op mijn verlanglijstje. Fijne vakantie en veel werkplezier en succes in je nieuwe baan in Venlo.
  10. Leny:
    Hoi Theo en Helma.
    Een hele fijne vakantie gewenst in Canada.Als je op de terugweg nog een plaatsje in je koffer hebt mag je voor Hans een flesje maple leaf stroop meebrengen .haha.
    Voor straks als je terug bent heel veel plezier in je nieuwe baan,maar eerst maar eens genieten samen!!!!!
  11. Johanna Hendrina Francisca Hebing:
    helma en theo
    fijne vakantie en ben benieuwd naar je reisverslagen want wij willen ook nog naar canada.
    veel succes in venlo na je vakantie.
  12. Peter Toonen Dekkers:
    Hoi Theo en Helma,
    Fijne vakantie en weer benieuwd naar jullie reisverslagen.