3-11-2014 dag 42 woensdag

3 december 2014 - Alphington, Australië

We gaan eten bij een Australisch / Italiaans restaurant. Want ik wil graag nog een keer Australisch eten eten.
Ik ga voor de John Dory en Theo ( natuurlijk ) voor de spaghetti Bolognese. John Dory blijkt een goudvis ( zonnevis) te zijn. ( St Pieters vis in Nederland ) Wel Australisch maar aangezien de kok Italiaan is geserveerd met pesto. Haha. Ja zo kan ik het ook een Australische vis ( want ze zullen hem niet in Europa gaan halen ) klaargemaakt door een Italiaan. Lekker authentiek Australisch. Had ik beter maar naar een aboriginal kunnen gaan.... Wat mierenkontjes en wormen eten. Das pas authentiek.
Niet zeuren want het is verschrikkelijk lekker. Haha
We gaan er vroeg in want het vorige hotelbed was niet van het soort: lekker slapen.
Om zes uur schrik ik wakker van de telefoon : proefalarm. Nou ik reageer mooi niet! Haha
Inpakken en naar Melbourne. Via Benalla nemen we nog een laatste tocht door de bergen.
We rijden door Glenrowan waar Ned Kelly werd gearresteerd. Hij wordt hier op handen gedragen zoals de meeste deugnieten.
En om half 10 in de morgen een alcoholcontrole. Gelukkig is de Bailey's bij Theo uitgewerkt en mogen we door.
Het weer is bewolkt dat is jammer maar om 13 uur is de acht gemaakt en de cirkel rond. We zijn weer in Melbourne. De Vic markt is gesloten op woensdag maar er valt nog wel wat te halen. De laatste boodschapjes en om 16 uur naar Tony en Wendy. Als afsluiter eten we kangoeroebiefstuk van de BBQ. Kan het Australischer??
Het was allemaal goed, mooi, prachtig,spannend en relaxed deze reis. Het is tijd om terug te gaan. Eigen bedje. Koud, frikandel speciaal en harinkje happen en......... Potje biljarten.

1. Gerrie:
    en koud hier, 0 graden met een windje voelt het als - 10. koud he
  2. Ilonka:
    3 december 2014
    Fijn dat jullie zo genoten hebben! Goede terugreis.
    Ja echt koud is het hier. Doei!
  3. Helma Toonen Dekkers Peeters:
    3 december 2014
    ja we " verheugen" ons er al op !! ........NOT!
  4. Arnobosmans:
    3 december 2014
    brrrrrr kij koudddddd gr veilige reis terug gr
  5. Trees Peeters:
    3 december 2014
    Ik ga het nu al missen die leuke verslagen
    goede reis terug
  6. Peter Toonen Dekkers:
    3 december 2014
    Jammer dat het er weer op zit. Het was weer genieten voor jullie in dat korte broekenland. Goeie terugreis en misschien tot zaterdag.