29-11-14 dag 38 zaterdag

29 november 2014 - Sydney, Australië

Een prachtige dag. Jammer om nu te gaan shoppen. Maar het moet gebeuren. Ik vertrek om half 10 naar de bushalte. Daar staat een mevrouw die ook naar de markt gaat. Maar een stuk of 10 haltes verder stapt ze al uit en zwaait dat ik mee moet gaan.
Dat was een goed idee want we komen op een soort "Victoria market " zoals in Melbourne. Dus een  heel grote hal en veel stalletjes voor weinig. Nou daar kan ik wel een paar uur los lopen. Om 13 uur heb ik het wel gezien en ga even lunchen in de Westfield Mall. Ook geen kleintje. In Liverpool. Dan ben ik nog maar een half uurtje van het hotel. Dus ik slenter nog wat door de stad. Cappuccino hier ijsje daar. Lekker relaxed.
Theo sms't intussen dat de verkeerde paarden winnen. Dus dat zal ook wel geld kosten haha.
Hij heeft bijna gewonnen dus niet. En het was een fijn stadion. Je kon lekker buiten zitten en overal op de eerste rang. Hij heeft wel in lange broek moeten gaan omdat men zich hier "op zijn zondags " presenteert als men naar de race gaat.
Om 17 uur zijn we weer terug in onze gevangenis. Moe maar voldaan. En vol verhalen. Vanavond maar een lui avondje voor de tv maken denk ik. Heb geen zin meer om te lopen. Maar wel in een wijntje. Haha
Even naar little Caesar de pizzahut naast het hotel. Na een uurtje was hij klaar. Nee, Sydney is het niet met ons eens. Dus ben blij dat we morgen weer het platteland opgaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade