28-11-14 dag 37 vrijdag

28 november 2014 - Sydney, Australië

Zo ! Het is weer zes uur als ik wakker word. Nog even alles uit de laatste week persen. Vandaag is Sydney de planning en daar wijken we niet vanaf want het hotel is al besproken.
We rijden door de  nationale parken en de bergen richting Windsor. We passeren een oud Roadhouse en zelfs daar proberen ze nog een alternatief kunstwerk van te maken. Bij Windsor wordt het tamelijk druk op de weg. Iets wat we niet gewend zijn. Veel motorrijders op pad. Als we bijna bij het hotel zijn krijg ik het lumineuze idee om even naar Bondi Beach te gaan kijken. ( misschien is er wel een redding bezig )....... Twee uur later en 150 stoplichten ( allemaal rood ) verder zijn we er.  Voor heel de vakantie weer genoeg rood licht gezien. En Bondi is wel mooi. Paar surfers,enkele zwemmers en veel mooie mensen en dat willen ze ook weten.
Dan weer terug naar Casula Liverpool waar ons Hotel is. Eerst verkeerd ingevoerd en als je dan op 3 km van de eind bestemming bent blijkt het hotel 20 km verderop te liggen. Het zonnetje lonkt maar wij staan in de file. Nu weten we weer waarom we de grote stad mijden. Om vijf uur komen we aan. Eindelijk.
De opluchting  is van korte duur. De ergste kamer die we deze reis hebben gehad. Lijkt wel een gevangenis met 1 tl lamp. Hier gaan we niet gezellig een wijntje pakken.
Er is ook geen Cafe in de buurt. Dus dan maar picknicken. Heb ik ook nog twee nachten geboekt!  Haha
Maar het weer is goed dus zeuren we niet.
Morgen zijn we er toch de hele dag niet. Dan is het raceday voor T. En shoppen voor mij.

1. Ilonka:
    28 november 2014
    Heel veel plezier nog de laatste dagen! Groetjes.
  2. Gerrie:
    28 november 2014
    success morgen bij de races en winkelen
  3. Helma Peeters:
    28 november 2014
    Dank Julie wel het gaat lukken. Het wordt een lange dag Vande kamer af. Wat een hok!!
  4. Trees Peeters:
    28 november 2014
    ga je sint inkopen doen?hier is men er volop mee bezig