26-10-2014 Australië dag 4 zondag

26 oktober 2014 - Alphington, Australië

Om acht uur op voor ontbijt. Echt Australisch. Witte bonen in tomatensaus en een pannenkoek.
De huurauto gaat wat moeizaam maar we krijgen een prachtige (nog) witte Nissan Pulsar mee. Met 18000 km op de teller.
Na de lunch gaan we naar het verjaardagsfeest van Wendy's dochter. Ze wordt 50 jaar.
We spreken af om de laatste dag weer naar Tony terug te komen. Dan kunnen we op ons gemak naar het vliegveld en de huurauto terugbrengen. Maar de laatste dag is nog ver weg, gelukkig.
Nu eerst feesten.
En wat voor een feestje. In een pizzeria, elke paar minuten een nieuwe pizza en delen met elkaar. Leuke mensen en natuurlijk " het pijpje". Iedereen die rookt vindt het interessant. We kunnen hier een hele handel opzetten denk ik. Helaas heb ik al een goeie job. Haha
Maar het is erg gezellig, mijn tweelingbroer ( die gisteren ook jarig was) blijkt 2 jaar ouder te zijn. Dat was een opsteker!
Enfin we gaan om 19 uur weer naar huis. Iets te veel wijn dus, maar goei zin.
Nog even doorzakken bij Tony en Wendy. Foto's kijken van China. En op tijd naar bed voordat het duidelijk is dat ik aangeschoten ben.