25-10-2014 Australie dag 3

25 oktober 2014 - Alphington, Australië

Om kwart over twaalf 's nachts komen we aan en zoals afgesproken ligt de sleutel onder de mat.  De koffie staat klaar en het bed ook. Eerst slapen en dan maar kijken hoe het afloopt met die auto.
Dag drie al!  Wat gaat het snel! Haha. En jarig vandaag!  Als een klein kind word ik om 8 uur vol verwachting wakker van de telefoon. Hij piept al behoorlijk! Maar in Nederland is het nog niet mijn tijd?!   Het blijkt de groeps chat van mijn biljartclub te zijn! Haha we hebben een nieuw lid in de chat en Anja wordt onder luid gechatter welkom gepiept. Als iedereen zijn zegje heeft gedaan en wil gaan slapen, laat ik ook maar even vallen dat ik hier al jarig ben en daar brandt het gepieper weer los. Haha erg komisch!
Om negen uur sta ik op want de gebakken eitjes met spek zijn klaar zo te ruiken. Wendy en Tony zijn al op en er wordt gezellig bijgekletst.
Dan nog even de huurauto regelen voor morgen. Gelukkig biedt Tony een helpende hand want het heeft nogal wat voeten in aarde.
En dan naar Moonee Valley waar de paarden staan te wachten.
Iedereen die vrouw is op stiletto's en gala. Alle mannen ( bijna) in pak en daar staan we dan tussen. Ik spijkerbroek en gympies en Theo met zijn swaghoed en polo. Enfin. Ik benijd ze niet die vrouwen. Heb zelfs al pijn aan mijn voeten in die gympies en aan het lopen te zien staan ze er slechter voor dan ik,op het einde van de dag.
Helemaal niks gewonnen . Theo als enige heeft een keer gewonnen maar kreeg minder als de inleg terug. Helaas, maar het was  erg gezellig. Mensen kennen onze elektrische sigaretten niet, maar vinden ze erg sexy. Elke keer worden we er op aangesproken en dat breekt het ijs meteen. Leuke dag is dit.
Om 18 uur gaan we naar huis en uit eten.
We gaan naar "Kent hotel" en hebben een heerlijk avondeten. Ik probeer nog een beetje op de lijn te letten en bestel Caesar salade. Maar bij het toetje zie ik Eton Mess staan. Die ken ik nog van MasterChef Australia en MOET ik proberen. Tony heeft inmiddels verraden dat ik jarig ben en dus met kaarsje. Heerlijk !! Het was een verschrikkelijk leuke jaardag!!! Bedankt allemaal voor de wensen XXX en welterusten.

1. Marianne:
    25 oktober 2014
    Van Harte Gefeliciteerd met je ... verjaardag een fijne dag en geniet van de vakantie liefs Rob en je zus