24-10-2014 Australie dag 2

24 oktober 2014 - Melbourne Airport, Australië

6:45. We zitten in Hongkong,  in Nederland is het 0:45 's nachts.
We hebben tot onze spijt net eten in het vliegtuig genomen en moeten nu langs al die eettentjes lopen zonder honger.  Maar Theo begint al excuses te verzinnen om toch een wantan soepje te gaan scoren. We moeten hier toch 4 uur doorbrengen dus die honger komt nog wel. Intussen is Theo de helft van de boardingpas kwijt en moeten we dus zoeken. Na een half uur vruchteloos rondlopen blijkt het ontbrekende stukje tussen zijn broekriem te zitten.  Héhé! Het zal eens een keer gewoon lopen zoals bij normale mensen. Tis toch ook elke keer wat !! Gelukkig ben ik het deze keer niet wat wel een opluchting is.
Maar ik ben dan ook elke paar minuten op zoek naar telefoon, portemonnee en paspoort. Enfin de toon is gezet en onze traditie van kwijt, vergeten of verloren is in stand gehouden.
Om twintig voor elf in de morgen vertrekken we naar Melbourne. Daar is het weer 3 uur later dan Hongkong en de bedoeling is dat we dan vanavond om elf uur aankomen. We hopen dat de huurauto klaar staat want T. Weet niet meer zeker of deze om elf uur 's morgens of 's avonds is besproken.
Eindelijk zijn we er! elf uur  in de avond komen we aan. Veel geslapen in het vliegtuig. Dus voor mij schoot het lekker op.
Nou naar de pendeldienst voor het autoverhuurbedrijf. Helaas ....... Gesloten!!! Morgenvroeg zijn we de eersten. De wagen is dus voor 11 uur s morgens besproken. Helaas ..... dan maar met de taxi naar Tony. En zo wordt het vanzelf 12 uur

1. Peter Toonen Dekkers:
    25 oktober 2014
    Hallo Helma,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en 'n fijne vakantie toegewenst ook voor Theo.
  2. Helma Peeters:
    25 oktober 2014
    Dank je. Tot nu toe gaat het top!! Op een paar organisatie foutjes na. Maar die regelen we nog