7/10/13 dag 2 Augustina florida

8 oktober 2013 - St. Augustine, Verenigde Staten

7/10/13 Dag 2 USA

Om half acht wakker geworden. Theo wil graag naar cape Canaveral. Dus even een route uitgestippeld. Een taxi brengt ons naar Alamo en we hebben een auto. Een blauwe Hyundai. En als ik zeg blauw dan is dat blauw! Gemakkelijk terug te vinden dat wel! Eerst maar even de stad uit. Km stand 12754 km op de teller. Eens kijken wat er bij komt.eerst koffie en ontbijt. Natuurlijk is Theo in de zevende hemel want op elke straathoek is een Subway te vinden. En daar gaan we dan. ...... Maar niet lang! Na een paar kilometer staan we al stil file! Na 1 1/2 uur komen we langs het ongeval en kunnen we verder. Het weer wordt mooier en warmer naarmate we zuidelijker rijden. We zitten in perziken en pecan noten gebied. Dus maar een grote zak gekocht,voor onderweg. In elk geval zitten de eerste kilo's er snel aan zo.
Het was een dagje wennen. En veel rijden. Maar nu zitten we dan toch in Florida. Bij een Thais restaurant. Morgen nog 200 km rijden naar het space Center. Waarvan we nog steeds niet weten of het open is. Tja de voorbereiding is het halve werk, en normaal doe ik dat ook wel maar deze keer had ik geen tijd voor het inlezen. En Theo heeft het allemaal uitgezocht en voorbereid. Hahaha. Dus dat zegt genoeg. Maar het maakt het des te avontuurlijker. Ook door de shutdown is het nog erg onduidelijk over de open en gesloten instellingen. Maar het is zowiezo erg mooi hier. Dus we ondergaan het met genoegen.