6/10/13 Aankomst Atlanta Georgia

7 oktober 2013 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

6/10/13 Dag 1 USA Atlanta

Zo we zijn weg. Vanmorgen heeft Gerrie ons naar Schiphol gebracht. Daarna alleen maar gereisd. We hadden geen zitplaatsen naast elkaar en Theo's buurman wilde niet ruilen dus de eerste 8 uur vlogen we apart. Theo naast een rare man en ik naast een verliefd stel  die acht uur lang elkaar aan het bevrijen waren. In Chicago overgestapt, wat een doolhof, Na lang zoeken en veel lopen. Jee,! Alles staat slecht aangegeven en een hoop sjagrijnig personeel op het vliegveld. Natuurlijk is het niet leuk als je op zondag moet werken maar het leek" Rawhide" wel. Het drijven van de kudde toeristen, allemaal in de juiste poortjes, en o wee als er een teentje over de rode streep stond. Erg strenge controles en erg ongeduldig. Maar gelukkig waren we op een gegeven moment toch op weg naar Atlanta. Daar aangekomen wilden we een auto huren want dat was nog niet gebeurd. Nu bleek het hier ter plaatse bijna twee keer zo duur te zijn. Dan morgen maar. Dus met de taxi naar het hotel en via internet voor morgen een wagen besproken. Het hotel blijkt geen warm water te hebben vandaag, en morgen ook niet.Heel toevallig want het komt nooit voor. Maar water genoeg in Atlanta zelf want het regent pijpenstelen!  Kei kapot om half tien naar bed. Nederlandse tijd is half 4. Morgen begint het avontuur.