02/11/13 Dag 28 Los Angeles

2 november 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

02/11/13. Alweer zaterdag. Vandaag naar los angeles op ons gemakkie.
Nou dat gemakkie viel wel tegen want we hadden nog geen koffie gehad. En daarna te lang gewacht. Ineens zaten we weer op de weg langs de kust waar  niks was.
Pas in Malibu stopten we voor een ontbijtje. En wat voor een !  OMG hier heb ik wel genoeg aan tot vanavond. Een bagel en een bord vol ei, bacon, sla en gebakken aardappels. Maar heel lekker en lekkere koffie en versgeplukte en geperste sinaasappelsap.
We zijn nog even het strand op gelopen toen weer verder naar LA. Koffers weggezet in het Motel. En mijn dagje shoppen mag beginnen eerst naar een outlet. Maar deze was 10 keer groter als die van Roermond en merkkleding is niet mijn ding. Wel een paar broeken gekocht voor mij en twee voor T.. Een echte zwarte Levi's biljartbroek erbij.
Daarna op weg naar de meer kleine shoppers in Long Beach. Pikes ar rainbow harbor. Klonk goed. Maar geen winkeltje te bekennen en het leek uitgestorven. Alleen restaurants genoeg. Maar ik zat nog vol van het ontbijt en Theo at liever wat dichter bij het morel zodat we er een biertje bij konden drinken. We wisten de weg ook niet dus vatte ik het ge-ni-a-le idee op om in het ( niet zo hoge) reuzenrad te gaan zitten en te kijken waar ze dan wel waren die winkeltjes. Theo zag het niet zo zitten dus ik alleen dat ding in. Nu was er al niet veel te doen en ging die man ook nog wachten tot het ding vol was. Ik zat wel 10 minuten bovenin. Fijn om een paar foto's te maken maar de zon ging onder en ik begon het toch wel koud te krijgen in mijn hempie. Uiteindelijk kon die man het ook niet langer verantwoorden en liet hij ons nog 5 minuten draaien. Dus dat heb ik ook afgeleerd.
Weer terug naar het hotel. En toen iets te eten zoeken. Nu zou je zeggen Amerika heeft een take away op elke hoek. Nou niet in deze buurt!  Uiteindelijk. Het was al 19 uur een paar taco's gevonden en opgepeuzeld in het hotel. Dan maar aan de Bailey's vanavond. Het is zaterdag tenslotte.