Dag 3: zondag 3-9-2023

3 september 2023 - Poole, Verenigd Koninkrijk

Van Pulborough naar Poole

Vandaag een lui begin met koffie op de kamer en relaxed wakker worden. Gelukkig is de spierpijn,die ík verwachtte , achterwege gebleven en kunnen we er weer tegenaan.
 Eerst een ontbijt, we doen geen full English Breakfast want dan hebben we vanavond geen honger  gewoon eitje boterhammetje en koffie

We rijden door South Downs national park. Het is mistig met een bleek zonnetje.

We proberen grote steden te vermijden en rijden dus om Portsmouth en Southampton heen. Het zal er best mooi zijn maar we zijn op zoek naar verborgen juweeltjes. ( waarvan we er per ongeluk al een paar tegenkomen als we verkeerd rijden)

We stoppen voor koffie bij een country park. Beetje Animalie achtinge speeltuin. Met wandelroutes( natuurlijk) en zelfs een honden wasserette!

Daarna rijden we door groene bomentunnels Corfe Castle in.

Een prachtig oud dorp met een ruïne erboven. Hier blijven we even foto’s en een pubje.

En intussen een hotelletje zoeken. We vinden er een in Poole. Toch midden in het centrum maar lekker dicht bij de Chinees. Haha. Het is immers zondag!!

Ik ben blij dat we er zijn. Dat links rijden is een fluitje van een cent. Maar de afritten op een rotonde( die niet rond is) tellen is een dingetje.

De route planner gaf vanmorgen een reistijd van 2 uur aan. Maar we hebben er 6 uur over gedaan.  Maar ach, het is vakantie en we hebben veel pareltjes gezien ( en ook wat minder kostbare keien. lol)

Maar ge-wel-dig mooi weer dus nu naar de pub en dan de Chinees. morgen weer meer !!