Dag 3 Polen 01-10-14

2 oktober 2014 - Krynica-Zdrój, Polen

Om acht uur wakker en ontbijten. Het is al een en al bedrijvigheid in de zaal. De zenuwen beginnen te komen!  Bart is net aangekomen en gaat nu slapen. Zij hebben 10 uur langs de weg gestaan waarna het probleem in twee uurtjes geklaard werd door alle banden te wisselen. Hij moet vanmiddag zijn tenten opzetten. Gelukkig dat het nog gelukt is naar na 30 uur te arriveren. Ik heb echt medelijden. Maar wij gaan ons inschrijven als sprekers en dan gaat Iwona oefenen voor haar speech. Om elf uur wordt dan het congres geopend door Marék. Eerst Nancy over de Boston Bom en dan Yves die eerst ingenieur was omdat dat van zijn ouders moest. Maar halverwege de studie overstapte op verpleegkunde. Hij ontwerpt nu de nieuwe spoedeisende hulp in de Brusselse ziekenhuizen en houdt daar een lezing over. . Om half drie is Iwona aan de beurt en dat moet ik dan integraal filmen. Morgenvroeg ben ik de eerste van de dag. Dus dat wordt vroeg naar bed. Vanmiddag de workshop van Bart en dan weer snel douchen en omkleden
 voor het avondeten. Daarna feest. . Druk druk druk.
Het eten is weer extravagant en heerlijk. We Zitten weer naast de militaire eenheid van twee jaar geleden. Ze zijn nu nog rustig.Ik heb nog geen wodka op de tafel gezien.
Het werd niet zo laat. Maar wel erg gezellig. Veel dansen en veel wodka tegen de zenuwen.

1. Marianne:
    2 oktober 2014