Dag 21 maandag 15-11-16

15 november 2016 - Santa Maria, Kaapverdië

De laatste dag in Kaapverdië. Wat is het een prachtige groep eilanden en wat hebben we genoten van de vriendelijke mensen, de natuur, de nieuwe "way of life" no stress en het eten.
Morgen gaan we weer de kou in en volgende week weer aan het werk.
Altijd jammer dat het achteraf zo snel voorbij is.
Maar ...... gelukkig hebben we de foto's nog!
Die foto's doen helemaal geen recht aan de indruk die je krijgt wanneer je het in het eggie ziet.
Het is weer bewolkt vandaag. Kaapverdië heeft weinig regendagen maar ook weinig wolkenloze luchten. En dat is fijn want het zorgt af en toe voor wat verkoeling. En je zou levend verbranden als de zon hier continu op je pan staat.
We wilden nog even naar de grot met het blauwe oog gaan kijken maar helaas is er niet genoeg zon. Dus wat rondlummelen en shoppen en tegen de tijd dat het avond is zijn we blij dat we weer naar huis gaan.
Omdat we iets willen om naar uit te kijken hebben we al plannen voor April. Het zal wel met de warmte te maken hebben hier maar we gaan dan voor IJsland. Ok moi hoop ik.
Tot dan misschien.

1. Wim van Deursen:
    16 november 2016
    Helma bedankt voor al de mooie verhalen en foto's. Ik heb er erg van genoten. Voor je volgende vakantie houd ik me weer aanbevolen. Goede reis terug samen en tot ziens op het bandstoottoernooi.
    Groetjes Wim.
  2. Trees Peeters:
    16 november 2016
    Ja was weer erg leuk om jullie te volgen,en zo leuk geschreven.Mooi om meteen de foto,s te bekijken.groet Trees
  3. Gerrie:
    16 november 2016
    ik vond het elke keer Ok Moi Helma en Theo.
  4. Ron Peeters:
    17 november 2016
    Was weer leuk om te volgen. Mooie eilanden groep. Fijn dat jullie genoten hebben. Groetjes Ron
  5. Helma Toonen Dekkers Peeters:
    17 november 2016
    fijn dat jullie het leuk vonden! En bedankt voor alle reacties !