Dag 13 Rafaela - Villa Carlos Paz dinsdag. 31-10-17

31 oktober 2017 - Villa Carlos Paz, Argentinië

Dankzij Spottify is de ochtendroute goed te doen. Gisteren een stuk of 600 nieuwe nummers gedownload.

Om 12 uur naar de winkel voor wat picknick eten en een plekje zoeken. Tegen die tijd zijn we het platte lege land toch wel beu. Hoewel er altijd wel een arend net landt of er een dorpje komt. Maar hoeveel Mariabeelden en kerken kun je fotograferen? En de bomen zijn ook prachtig maar niet interessant.

Gelukkig een goed muziekje op en zo rocken we naar Cordoba.

Af en toe weet T er gelukkig nog een spannende draai aan te geven door een vrachtwagen in te halen op een tweebaans weg als er een tegenligger aankomt.

En dan om half twee ,Eindelijk ! Weer een vage schaduw aan de horizon. Om twee uur durven we te zeggen De montagnas!! YES !!

We zijn al zo vaak door de wolken voor de gek gehouden.

We rijden Cordoba in effe checken maar het verkeer is hels en we komen er bijna niet meer uit. Niks voor ons de grote stad dus maar snel die berg op. Wel prachtige paarse bomen en veel oude gebouwen. Helaas moest ik TomTom helpen.  Alle wegen zijn opgebroken dus hij is totaal van het padje Ik heb geen tijd voor foto’s.

Als we eindelijk de stad uit zijn rijden we nog 30 km naar onze Cabana. Het huisje met alles er op en er aan. Buiten de stad. Het uitzicht is Grandioos en vanavond wordt de koe op eigen vuurtje bereid. Helaas is de zon ver te zoeken als we uit stappen. Das dan weer jammer

Maar wat kun je verwachten op de 13 de dag?