25/9 Barcelona dag 3

25 september 2013 - Barcelona, Spanje

25/9 Barcelona dag 3

Om half negen wakker geworden met een dubbele onderkin. Alweer een vochtophoping van de operatie. Waarschijnlijk vanwege het uittrekken van de hechting gisteren weer ontstoken. Kan toch niet in een nachtje van de paella zo gegroeid zijn hoop ik haha.
Enfin we gaan vandaag naar het zuiden en de zee. Ook zullen we het shoppen van gisteren in moeten halen. Eerst maar even een bustour. De groene route is geen aanrader en erg saai. Dus aan het strand er uit voor het middageten en even relaxen. Op de promenade is een markt en het middageten is dus bijna twee uur later als gepland want mijn vriendin houdt van winkelen.Maar niks aan de hand we hebben nog wat in te halen. Na het eten hebben we het strand maar overgeslagen en richting Ramblas. Wachten tot de winkels weer open zijn en mensen kijken onder het genot van sangria natuurlijk. Daarna de hele middag winkeltje, lopen,terrasje,winkeltje gedaan tot we er allebei om half 10 zo'n tabak van hadden dat we nog even wat eten bij de spar hebben gehaald en op onze kamer een jauze ( dat is Oostenrijks voor knabbeltjes en babbeltjes geloof ik) hebben gedaan. We missen de derde van ons clubje wel erg. Want ik ben de laatste tijd nogal eens snel uitgepraat. Dus maar een filmpje gekeken. Ik hoop dat die zalf van die apotheker hier werkt, want anders ga ik morgen de deur niet uit met die dikke nek. Maar dat zien we morgen wel weer.