05/11/13 Dag 31 LAX vliegveld

5 november 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo dit is onze laatste dag. Allebei gezond en wel aan het einde van de reis gekomen.. Vanmiddag nog even de schrik van mijn leven gehad. Ik zette de WiFi aan en ineens kreeg ik een paar Voicemails en gemiste telefoontjes op mijn telefoon. Ik had al weer een deja vu van Valencia. De strekking was ook ongeveer hetzelfde.  De belangrijkste heb ik meteen teruggebeld maar die had niet gebeld. Ergens een fout in de voicemail server. Maar gelukkig niets aan de hand.

Het was een prachtige reis. Erg meegevallen en erg genoten. Na onze eerste ervaring met de States, zijn we allebei op onze vooroordelen teruggekomen. Het is een prachtig land. We begrijpen nog steeds niets van de grote steden en de extravaganza. Maar wat een prachtige natuur en ook Theo is nu een bomenliefhebber geworden. ( ik bedoel ook van andere bomen als alleen fruit).
We hebben veel moois gezien en ons erg klein gevoeld. Bij tijden was het zo overweldigend dat de tranen in mijn ogen sprongen.
We hebben onderweg heel veel goeie muziek gehoord.
De mensen op het platteland waren super vriendelijk. In de grote steden gewoon beleefd vriendelijk.
Het autorijden was erg relaxed hoewel er in de steden een paar assholes bij zaten.
TV hebben we amper gezien. Een paar achtervolgingen in LA. En de LAX shooter. En gisterenavond ook een shooter.
Dus resumé :
Gereden aantal km  :           11077
Gevonden aantal stenen           78
Aantal magneten.                     30
Aantal kilo' s ik schat                 10 ( ik 7 en Theo 3 Dit is nog niet           geverifieerd
Aantal vergeten spullen.             7
Aantal kapotte spullen.             14
Aantal $ gespendeerd:               3 maanden werken.
En het was het allemaal waard!

De laatste foto is genomen. De auto is teruggebracht. De laatste maaltijd is op. Nu lekker slapen en morgenvroeg om 5 uur naar het vliegveld. Terug naar Houston, Amsterdam en ons eigen koude Geldrop.  Als het niet zo gaat als de vorige keer is nu ook het laatste woord  geschreven.