1-10 Dag 17 Mascali Atlantis Park Hotel.

1 oktober 2022 - Mascali, Italië

Zaterdag.

Een nieuwe maand en nieuwe  kansen!

Vandaag weer verhuizen naar ons vorig hotel. Dus rollen met die koffers! 800 meter terug.

Ze kennen ons nog ! Haha.

Het voelt als thuiskomen.

Morgen moeten we iets heel anders verzinnen want dan zitten de Hotels allebei vol. Dus boeken we voor de verandering een Hotel in Chiarre stad. ( iets dichter bij de garage) Het is zaterdag dus langzaam vervliegt de hoop dat we maandag kunnen rijden.

En we zitten in dubio. We hebben tijd genoeg maar willen we hier wachten tot, en óf, het pakketje aankomt? Of vliegen we terug en gaan de auto dan weer ophalen als hij klaar is.

Het is maar een akkefietje zegt Theo. Dus zul je zien dat we bijvoorbeeld dinsdag vliegen en dat woensdag de auto is gemaakt.

We bellen even naar de reisverzekering. Blijkt na 12 jaar doorlopende reisverzekering dat de autoschade een nieuwe module is geworden. Dat wisten we niet en dus zijn we voor alles verzekerd behalve voor wat er nu is gebeurd. Jammer maar helaas.

Intussen genieten we weer bij het zwembad, al kijkend naar de wolken op de vulkaan.

Onze kamer is prachtig. Aan de ene kant uitzicht op de zee aan de andere kant op de berg.

Het weer is geweldig. Af en toe hete zon en dan weer een verkoelend briesje.

Ik bedenk me net dat we morgen eindelijk in een stad zitten waar ik kan shoppen….. en dat het dan zondag is.Tja. Goede planning en besparing.

Na nog wat op het strand ploeteren door de kiezels houden we de activiteiten voor gezien. Theo kijkt naar de formule 1 en ik duik in mijn spannend boek. Even nog het hotel verkennen ik kom op het dak uit. Nog meer vergezichten.

Ik schrijf deze verslagen voor mezelf op. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de lezers wel saai wordt. Ik ben intussen wel uitgepraat over de Etna, het eten en het uitzicht.

Het wordt tijd voor avontuur!

Morgen misschien……

Meer wordt het niet vandaag.

1. Menno:
    1 oktober 2022
    Maarre, wie heeft dan de radiatorventilator opgestuurd ? Is er geen 'track&trace' beschikbaar ?
    Tsja, dan is het reisverslag nu even een soort 'test-beeld' in de "ogenblik geduld alstublieft"-modus.. maar we blijven het wel volgen.
    Morgen dan maar een bezoekje aan de Catedrale di Giarre ?
    Ciao
  2. Helma Toonen Dekkers Peeters:
    1 oktober 2022
    Ja track en trace In Nederland besteld in Polen opgestuurd en onderweg ( 4 dagen) verder niks gehoord van de BRT
  3. Helma Toonen Dekkers Peeters:
    1 oktober 2022
    Als hij in de buurt is ga ik er naar toe de catedrale. Maar lopen is op het moment een beetje moeilijk. Te veel gedaan de laatste dagen.
  4. Gerrie:
    2 oktober 2022
    Jammer van de onderdelen, maak er toch iets van samen, vandaag Max, komt goed met jullie, lekker eten, zon en elkaar, vroetjes