Dag 4 Thessalon - Wawa 8mei 2015. Vrijdag

8 mei 2015 - Wawa, Canada

Dag 4 Thessalon  - 8mei 2015. Vrijdag
We beginnen de dag weer met 20 graden. Helaas nog steeds ziek zwak en misselijk van de lever of de mierzoete cappuccino. Maar na wat maagzout van Theo moet het beter gaan. Maagzout geneest alles!!  ( zegt hij)
We komen door Bruce Mines. Eerste kopermijn van Canada. We rijden door Hiawatha conservation park.
Nu begrijp ik ook waarom ik de hele tijd flashbacks heb van de Donald Duck. Yogi bear en kwik kwek en kwak.
Het scouting ( of Verkenners zoals wij ze noemden) gehalte is ook erg hoog met die blokhutjes hier.
De meren zijn hier nog  bevroren. En het is vreemd om met 20 graden aan de kant te staan terwijl het ijs voor je neus drijft.
We komen door lake superior provincial park en ik zie mijn eerste eland in de verte de straat oversteken. (Kan ook een groot paard zijn geweest)
Om half twee krijgen we de eerste regen  van deze vakantie. Het wordt ook snel mistig dus we gaan een slaapplaats zoeken. Aangezien ik nog steeds niet jofel in mijn vel zit, ga ik lekker een middag dutje doen. Theo mag dan tanken en wat gaan eten. Het wordt dus een kort dagje ,

1. Lies Gosens:
    8 mei 2015
    Héél leuk om jullie te volgen en ook al SPANNEND !!!
    Beterschap Helma.