Dag 1 17-4-2016 tweede paasdag

17 april 2017 - Colchester, Verenigd Koninkrijk

Na een kei leuke afsluiting van het toernooi met weer veel prijzen in de la van de loterij en een spannende finale met een lichte kater opgestaan.

Gelukkig hoeven we niet veel te rijden en de bootreis van Hoek van Holland naar Harwich is superrelaxed.

Toch ben ik blij als we land in zicht krijgen. Na 6 uurtjes hebben we het wel gezien, al dat water

Gelukkig zaten we het laatste gedeelte eersterang voor een groot raam. Maar T. hoefde da stuurman deze keer geen aanwijzingen te geven.

20:15 Nederlandse tijd zouden we aankomen en dan nog 20 minuten rijden naar Colchester.

We logeren in het Courthouse

We hebben nog niks verkeerd gedaan maar is wel leuk om mee te beginnen. Het is hier een uur vroeger als thuis.

Dus voordat we in het Hotel aankomen is het half negen.

Er hangt een briefje aan de deur voor misses Helma Peeters. Svp aanbellen. Nou dat doen we dan. Ja eigenlijk gesloten op paasmaandag zegt de bijzonder aardige waardin. Hebben jullie al gegeten?  Uhhh nee nog niet. Hup! Haar man wordt van de bank getrokken, we kunnen ook nog kiezen. Uit verschillende soorten Pie. En verschillende soorten bier. We nemen het lokale kings en het smaakt errug goed allemaal. We zijn weer eens helemaal alleen in een hotel. En we worden weer eens lekker verwend!  Wat hou ik toch van dit soort vakanties !!

1. Wim van Deursen:
    17 april 2017
    Geniet er maar van.
  2. Gerrie:
    18 april 2017
    geniet er van en mooie verhalen en foto`s blijven sturen
  3. Ans seevens:
    18 april 2017