Dag 27 -28 -29 San Miguel del Monte thuis Dinsdag -donderdag . 16-11-17.

14 november 2017 - Ezeiza, Argentinië

6813 km achter de rug. En dat is alleen nog maar met de auto!! Het lopen komt er nog bij. Het was een geweldige reis. Door omstandigheden was het nogal onvoorbereid en daarom hebben we toch een paar dingen niet kunnen doen of gemist. Maar vanwege de onvoorbereide actie hebben we ook leuke dingen meegemaakt en zijn we op plaatsen geweest waarvan ik me afvraag of er überhaupt ooit een Argentijn is geweest. Argentinië is een prachtig land. Alleen zijn de afstanden erg groot om te rijden en soms erg saai. De mensen zijn super aardig buiten Buenos Aires en de grote steden. Maar dat is overal hetzelfde. Amsterdam is ook anders als Geldrop. We gaan zéker nog eens terug om het zuiden in te duiken. Patagonië moet ook bijzonder mooi zijn. Jammer dat het weer voorbij is maar het was zeker een ervaring om nooit te vergeten. Allemaal bedankt voor de leuke reacties en het lezen. We hopen dat jullie er ook een beetje van hebben genoten. Tot de volgende....