Dag 21 23/05/14 De laatste dag

23 mei 2014 - Luxemburg, Luxemburg

Zo we gaan naar huis. Eerst even uitslapen. Nog wat foto's maken om de cirkel rond te maken.
We ' slapen uit ' tot half negen. Poeh poeh. Dat is laat.
De laatste 460km voor de boeg en shoppen in Luxemburg.
Tijd genoeg! We doen het zoals altijd rustig aan.
Dat diner gisteren in de blokhut was erg heftig. Vooral het toetje! De spijkerbroek die ik had meegenomen , voor het geval we laat terug zouden zijn en meteen bij de MIXX binnen zouden wippen, past niet meer.
Ik ga geen nieuwe kopen! Volgende week moet ik er weer in kunnen. De boeken zijn uitgelezen en de radio in de auto is het langzaam op aan het geven. Wat een geweldig leuke vakantie was dit weer.
Het ontbijt laat wat op zich wachten. Het valt tegen met de wegrestaurants in Frankrijk. En als we er al een vinden rijden we verkeerd. Tegen 12 uur , we zijn bijna in Luxemburg beginnen we toch wel honger te krijgen. Even een vieze koffie en een lekker broodje. En dan het laatste stukje door de Ardennen. Paar keer in de file. Dat hoort erbij op vrijdag.
Niet getankt en geen drank meer gekocht in Luxemburg. T. Dacht dat die straat met pompen nog moest komen. Maar intussen ligt er een snelweg. We Waren al lang niet meer in Luxemburg geweest dus. Enfin ineens zaten we in België. Dan maar door naar huis. Naar ons fruit kijken. Dat er bedroevend bij hing. De kersen redden het niet. Alles onder de bladluis maar volgens T. Van het onweer. Haha. Het uitpakken is leuk. Er komt een hoop tevoorschijn wat ik alweer vergeten was. Altijd grappig. En een hoop stenen. Het zit er weer op helaas. Maar een mooie vakantie was het. En maandag weer fris aan het werk.