Dag 25 La Plata - Uribelarria Zondag . 12-11-17

12 november 2017 - Uribelarrea, Argentinië

We rijden naar een stad San Vicente want we moeren een koffer kopen. Die van Theo is kapot gegaan. En we hebben ook een grotere nodig vanwege alle breiwerkjes die ik heb gekocht. En alle drinkbekers en de thee niet te vergeten. Yerba mate is bijna niet te krijgen in Nederland. De biefstukken laten we hier. In San Vincente zien we een markt en je gelooft het niet alweer een fiesta. Alweer paarden en gaucho’s. Maar deze is zelfs leuker dan die van gisteren want hier wordt geen paard geslagen alleen maar kunstjes vertoond. Helaas gaat er iets fout,we zien Alleen een ambu op het veld en als we eindelijk goed zicht hebben is het siësta tijd. Het is hier ook kindvriendelijker en grote Parillas. We boffen weer. Mensen zijn superaardig en bij een zilversmid laten we een beker graveren ter herinnering aan een super mooie vakantie. We komen aan in ons nieuwe stekkie met zwembad. En na de middag wandeling gaan we lekker relaxen. Als ik het dorp in ga zegt iedereen goeiedag en super vriendelijk. De mensen van het hostel hebben vorige week Canadezen gehad. En dat was het wat buitenlanders betreft. Dus we zitten hier prima.

1. Peter Toonen Dekkers:
    12 november 2017
    Hoi Theo en Helma,
    Mooi dat jullie vakantie weer super was.
    Als het goed is zijn over 'n paar dagen weer thuis.
    Erg genoten van de mooie reisverhalen Helma.
    Groeten en 'n goede terugreis.
  2. Hans Houthuijzen:
    13 november 2017
    Wat hebben jullie een mooie vakantie gehad en Helma’s mooie reisverslagen geweldig. En ja ook daar komt einde aan. Ik zou zeggen een goeie terugreis.