Dag 16. Zaterdag 16-9-23

16 september 2023 - Broadstairs, Verenigd Koninkrijk

Broadstairs-Margate - Broadstairs

De laatste volle dag. Gisteren iets overdreven met het lopen en dus wat rustiger aan. Maar we hebben iets moois voor het laatst bewaard. Botany Bay en Kings Gate Bay.

Dát zijn pas kliffen!! Even fossielen zoeken en ik vind een paar plant afdrukken. Maar het wordt hoog tij helaas. Dus bijna wordt me de pas afgesneden. Snel maar weer naar boven.

We gaan nog even naar  Margate om een schelpengrot te bekijken, en te ontbijten. De Grot is prachtig gemaakt met 4,6 miljoen! schelpen. per ongeluk in 1835 ontdekt. Men weet niet waar hij voor diende of wie hem gemaakt heeft.

Hierna gaan we maar weer naar ons “home away from home “. We zijn gisteren te actief geweest dus nu is even rust geboden. Alvast de kilo’s stenen, die ik heb verzameld, in de auto geladen en dan banken.

Maar niet te lang want we willen nog het onderste uit de kan halen. Dus gaan we nog even voor een cider en een pint. Kan Theo mooi de Formule 1 kijken ( teleurstellende Max) en ik mijn laatste verhaaltje schrijven.

Het was een hele fijne vakantie! Lekker weer, 1 dag regen maar toen zaten we in de auto en als we er uit waren was het droog.

Veel gezien en mooie natuur, heuvels, rotsen, kliffen en veel zee! ( maar wat wil je? Het is een eiland!)

De pub grub ( het café eten was vaak aan de vette kant en veeel te dikke friet naar T’s zin. ) We zijn geen Gordon Ramsey tegen gekomen zal ik maar zeggen. Het Indiaas eten gisteren en de Chinees en de Italiaan daarentegen waren heeel lekker. We hebben veel gelopen ( af en toe te veel)Voor hikers is het hier hemel op aarde! De mensen zijn super vriendelijk en maken graag een praatje. We hebben genoten!! Morgen niks meer.

1. Ilonka:
    16 september 2023
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Dat hebben wij ook van jullie avonturen en de foto's. Fijne avond en een goede terugreis!
  2. Hans Houthuijzen:
    16 september 2023
    Jullie hebben een geweldige vakantie gehad. Mooie verhalen en foto’s. Alleen die gesprekken met die Engelse ( goed luisteren en anders niet te verstaan ? 😜 kijk goed uit en een veilige terugreis.
  3. Wim van Deursen:
    16 september 2023
    Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad en bedankt voor je mooie verhalen en prachtige foto's.
    Een goede (en hoop zonder autoproblemen) terugreis!

Groetjes Wim.
  4. Menno:
    16 september 2023
    Dank voor de plesante verslagen en verhaaltjes, geïllustreerd door mooie foto's .. enne veilige overtocht en laatste kms tot huis : ))
  5. Francien Vogels:
    16 september 2023
    Goede reis terug en bedankt voor je prachtig reisverslag.... Echt zoooo leuk zoals je schrijft.... Top!!!!
  6. Gerrie:
    17 september 2023
    geweldig mooie foto`s en verhalen, we zijn weer mee geweest, veilige reis naar huis en bedankt, Theo en Helma
  7. David:
    17 september 2023
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Bedankt voor het delen van jullie mooie reis ;-)
  8. Francien Vogels:
    17 september 2023
    Veilige terugreis en ik heb genoten van je mooie verhaal elke dag.. Zie je maandag bij de Mixx ‼️👍?
  9. Annie van Hooff:
    18 september 2023
    Welkom thuis ...en fijn dat jullie het fijn hebben gehad . En bedankt voor de mooie verhaaltjes en foto,s
  10. Johanna Hendrina Francisca Hebing:
    19 september 2023
    Welkom thuis en wat fijn Helma dat jullie weer een leuke vakantie hebben gehad.
    Mooie foto's en leuke verslagen en dat je nog zoveel fossielen hebt gevonden leuk .